Den 1 april 2016 trotsade Tianna Marsh skepsis och gjorde anspråk på en BMW värd 320 000 kronor. Det efter att ha svarat på en annons som många nyzeeländare avfärdade som ett skämt.
En BMW-återförsäljare placerade en förstasidesannons i New Zealand Herald och erbjöd en ny bil till den första personen som dök upp den 1 april med sin nuvarande bil och en kupong.
Marsh lät sig inte avskräckas av det till synes för bra-för-att-vara-erbjudandet och anlände klockan 05:30 på morgon i sin gamla Nissan.
Där frågade hon personalen om kampanjen, varpå säljaren visade upp hennes nya bil som hon fick gratis. Den hade dessutom den lämpliga registreringsskylten ”NoFooL”.
Ed Finn, en talesperson för BMW, sa att annonsen var avsiktligt vag för att belöna dem som är modiga nog att ta risken. Återförsäljaren donerade intäkterna från Marshs gamla Nissan till välgörenhet och filmade evenemanget för att bevisa att det inte var ett reklamtrick.